Xfig a fig2dev

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Thu Aug 29 13:01:38 CEST 1996

> Kreslim obrazky v Xfigu a exportuji je  v pstexovskem formatu, abych mohl
> mixovat postscriptovy obrazek s TeXovskymi popisy. Narazil jsem ovsem na
> jeden problem: Xfig a fig2dev nezobrazuji objekty ve stejnem poradi,
> v jakem jsou tvoreny ci zapsany v .fig souboru. Konkretne oblouk se zobrazi
> vzdy pred vyplnenym obdelnikem, takze pri postscriptovem vystupu ten
> obdelnik
> oblouk prekryje. Pomuze leda editace vysledneho .ps souboru :-(
>
> Nevite prosim, jestli tohle podivne razeni objektu je "standardni chovani"
> anebo
> [...]

  To sice nevim, ale pokud potrebujete predepsat u nekterych objektu
predepsat poradi, v jakem se budou vykreslovat, pouzijte parametr, ktery
se myslim jmenuje 'Depth'. Objekt, ktery ma Depth=5 se bude vzdy
vykreslovat pred objektem, ktery ma Depth=4 (nebo obracene, to si
nepamatuju); pokud je hloubka stejna, nelze se na poradi spolehnout.

                                                    Michal Kubecek