Word 6.0 to LaTeX

Sklenka Lubomir SKLENKA at troja.fjfi.cvut.cz
Thu Aug 15 08:54:17 CEST 1996

> stojim pred ulohou velmi rychlo skonvertovat asi dvadsatstranovy
> odborny clanok napisany bohuzial vo Word 6.0 do LaTeXu.
> O Worde neviem skoro nic, v LaTeXu robim uz niekolko rokov. Moze mi
> dat niekto skusenejsi radu, co pouzit. Pocitam s tym, ze budem musiet
> nieco dorobit rucne. Z ASCI textu sa mi ale vychadzat nechce.

V tex-CTAN existuje balik "WW6TOLTX" (ja jsem jsi ho stahnul z Brna),
ktery formou makra programu WORD6 for WIN generuje vystupy do LaTeXu.
Ja jsem si ho nainstalovat, vyzkousel na jednoduchem textu a vysledky
byly uchazejici. Zkuste to, samozrejme toho moc neumi, ale je to
pohodnejsi nez vychazet primo z ASCI.

                                              L. SKLENKA
                                            CVUT-FJFI Praha