Navrh zmen v CSTeXu

Jan Kasprzak kas at muni.cz
Mon Aug 12 15:01:25 CEST 1996

:
: > > 	Ve druhe fazi bychom pak zrusili soubor extcode.tex uplne.
:
: Jka dlouho bude trvat mezifaze: rok, dva?

	Doporucoval bych tak nejvyse rok.

: > > 2) Zavedeni formatu plain.fmt i do DOSovske distribuce CSTeXu.
:
: > > 	Nevyhodou je zhruba 300-400 KB diskoveho prostoru navic.
:
: Navrhuji zavadet taktez volitelne.

	To prave je to, proti cemu se stavim -- potom bychom mohli
mit csplain napriklad se zapnutym ceskym delenim slov, nebo
bychom mohli udelat vice zmen v CSfontech, a tak podobne.
Ja jsem pro to, aby csplain byl co nejlepe uzpusoben ceske/slovenske
sazbe i za cenu nekompatibility s plainem (a proto navrhuji mit
v _kazde_ distribuci plain.fmt).

: > > 3) Zavedeni (volitelneho) formatu cseplain do distribuce cstexu.
: > > 	Prislusny soubor cseplain.ini jsem uz poslal Petru Olsakovi
: > > 	a pravdepodobne jej brzy zaradi do distribuce csplainu.
:
: Zavadi tento format vyse zmineny il2code.tex? Pokud ne, neslo by to
: zmenit?

	Navrh zmeny jmena pochazi ode me a ja u sebe to tak
uz mam. Takze i v cseplain.ini od zacatku je \input il2code.tex.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas at muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]