emTeX vs. Linux

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Fri Aug 9 20:25:08 CEST 1996

"Lubos Kloc wrote:"
:
: Vazeni pratele TeXiste,
:    Konecne mam moznost pracovat na ponekud modernejsim stroji, nez byla moje
: stara dobra 286ka a tak bych chtel pouzivat i tomu odpovidajici OS,
: nejradeji Linux. Mam ovsem spoustu starsich pod DOSem vytvorenych .tex
: souboru, ve kterych jsem casto puzival obrazky z TeXCADu s emlines a taky
: \special{em:graph .....}.
:   Muj dotaz zni: jak budou tyto soubory zpracovatelne UNIXovym CsTeXem?
Ve vhodne zkompilovanem dvips je podpora \special{em: },
takze pres ghostscript/ghostview muzete zustat zpetne kompatibilni.

Zdravim
Petr Sojka
:
:   Dekuji za kazdou odpoved.