'Problem' s TeX386

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Thu Aug 8 12:47:22 CEST 1996

>      Pouzivam tex386 pod DOSem a kdy si do CONFIG.SYSu dam emm386 noems
> pro spravu upper memory, tak po spusteni tex386 se objevi hlaska 'Virtual
> mode not supported without VCPI'. Co s tim? Diky za kazdou radu.

  Kdyz jsem si poprve nainstaloval doma emTeX, taky jsem nad tim stravil
cely den. Dosel jsem tehdy k zaveru, ze jedine reseni je misto
'emm386 noems' dat 'emm386 ram' (pokud striktne netrvate na tom, ze
nechcete mit EMS). Mam pocit, ze klic k reseni bude v tom miste
dokumentace, kde EM pise, ze tex386.exe umi pouzivat bud XMS nebo EMS,
ale ne obe soucasne. Zkuste take, jestli nepomuze option, ktery
zakaze pouziti EMS (tusim '-de').
                                                         Michal Kubecek