dotaz-English

Jiri Novak xnovakj3 at cs.felk.cvut.cz
Thu Apr 25 08:46:54 CEST 1996

> Zdravim Vas vsechny !!!
>     Nezlobte se, ze Vas obtezuji takovou malichernosti, ale neporidil
> byste mi, prosim Vas, nekdo, kde bych sehnal informace o tom, jak se
> v TeXu pisi znaky pro anglickou vyslovnost - ty co jsou ve slovnicich
> v techto  zavorkach []. Staci mi adresa na internetu.
>     Predem moc dekuji a jeste jednou se omlouvam za nicotnost sveho
> dotazu

Existuji fonty wsuipa, ktere obsahuji potrebne znaky. Jsou nekde na CTANu.
Jediny problem je, ze jsou "opticky" vhodne jen k cmr fontum.

K vyslovnosti bych mel nasledne jeden dotaz. Jaky znak se pouziva sazbu
vyslovnosti slova 'together' [t{\e}{\apu}ge{\d}{\e}] na miste znaku \d?
Vyznam znaku: \e=\char'025, \apu=\char'150 ze zmineneho fontu. A co \d?
Ja ho sazim jako \d=\char'023. Problem je v tom, ze v nekterych slovnicich
jsem ho videl sazet s ocaskem na druhou stranu, jako recke delta (jestli
se to tak jmenuje). Nevite nekdo, co je spravne?

								Jiri Novak