corel.enc

Jiri Osoba OSOBA at feld.cvut.cz
Thu Apr 18 13:15:56 CEST 1996

> Vazeni TeXisti,
>
> pred casom som legalne ziskal COREL 6.0, kde su celkom pekne knizne fonty.
> Chcel by som ich pouzit pre sazbu v TeX-u.
>
> Pred casom bol v tejto konferencii popisany postup pri priprave fontu
> GARAMOND, kde autor pouzil okrem ineho aj subor 'corel.enc'.
> Tento subor som v archive ftp.muni.cz nenasiel.
>
> Vie mi niekto poradit, kde tento subor hladat (alebo si ho mam vyrobit...)?
>

> Dakujem
> J. Kurimsky

Ja mam 255 fontu v AFM & PFB - z ceskeho Corela3 - a velmi jednoduse
jsem je pomoci PS2MF konvertoval do MF a pri te prilezitosti
prekodoval do ISO8859-2 a upravil, aby byly co nejvice, jako CS-fonty.
Zbavil jsem se tak zavislosti na PostScriptu. Ty fonty se mi moc libi
a maji, myslim, i docela dobre udelan kerning (i pro ceske akcenty).
Pokud byste chtel jit touto cestou, mohu Vam poslat WinCS.CFG -
prekodovaci soubor pro PS2MF.

                                            J.O.