Diplomova prace - oprava

Sklenka Lubomir SKLENKA at troja.fjfi.cvut.cz
Tue Apr 16 07:20:20 CEST 1996

> Ten soubor nejde rozbalit. Hlasi to CRC error.
>
>                         Jiri Novak

Ja jsem vcera odpoledne bez problemu rozbalil soubor edit_sfx.exe a
pod MS-DOSem to funguje velmi pekne (prevzal jsem to z
ftp.muni.cz/pub/incoming). Seznam chyb a nametu k dalsimu
premysleni poslu autorovi pravdepodobne zitra. Obecne muzu rict, ze
editor se mi libi a po poradnem odladeni to bude velmi uzitecna
pomucka pro urcity druh uzivatelu LaTeXu.

                                            L.Sklenka
                                       sklenka at troja.fjfi.cvut.cz