LaTeX & ramecky

Ivan Simonik simonik at fme.vutbr.cz
Mon Apr 15 17:11:13 CEST 1996

On Fri, 12 Apr 1996, arnost wrote:
>  >
>  zkuste dvojici stylu fancyhead (na hlavicky) a fancybox (na
> rameckovani stran), oba lze najit na CTANU.
>
> arnost

Diky za radu. Nebylo to sice uplne ono, ale byla to nova inspirace
jak se to ma delat. Tak jsem se do toho v sobotu ponoril a v nedeli
vynoril s novym sty, ktery uz dela presne to co potrebuji.
Jeste jednou diky.

Mam dalsi problemek (ten uz me ale tak hrozne nepali). Potreboval
bych v diplomce napsat kousek z teorie fuzzy. Diplomku ale pisu
v "cistem" LaTeXu a nechci kvuli par znakum prechazet na *AMS*.
Nemel by nekdo z Vas radu? Zkousel poskladat znak fuzzy podmnoziny
ze znaku \subset a \sim, ale neni to pekne. Pokud tedy vite v kterem
fontu se to nachazi dejte mi, prosim, vedet.

				Diky Ivan

| Simonik Ivan, student                                         |
| Institute of Automation and Information Technology            |
| Technical University of Brno, Czech Republic                  |
| E-MAIL: simonik at fme.vutbr.cz                                  |
| URL   : http://www.fme.vutbr.cz/~simonik                      |