Linux, psfonty a ghostscript

Jan Kasprzak kas at muni.cz
Thu Apr 4 14:37:51 CEST 1996

:
: > Ak pouzijem v dokumente ps-fonty (times.sty), prelozim ho a pomocou
: > dvips urobim ps subor, ghostscript mi ho zobrazi s nezarovnanym pravym
: > okrajom.
: > Pri tlaceni je to v poriadku.
: Toto se stava, kdyz jsou spatne vygenerovane metriky, nebo nesouhlasi
: AFM s fontem (to by byla zvrhlost).
:
: Pokud pri tisku tez pouzivate PostScript, bylo by to podivnejsi.
: Snad by to mohly zpusobit nespravne rezidentni fonty.
:
	Myslim, ze tazatel mluvil o zobrazovani, tedy asi pod X11.
A to je dano tim, ze gs pouziva (pokud to jde), fonty, ktere jsou
na dane platforme (tedy v X11) dostupne. A X11 fonty times roman se zcela
jiste lisi od tech, ktere ma GS v sobe. Zkusil bych
mu zakazat pouzivat fontu z X11 -- asi -dNOPLATFONTS.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas at muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]