slovnikove zahlavi

Libor Skarvada libor at anxur.dcs.muni.cz
Wed Apr 3 18:25:45 CEST 1996

Josef Krob <jokr at manwe.phil.muni.cz> writes:

>Zatim jsem to vyzkousel na kratkem vzorku a zda se, ze to bude fungovat. Ale
>jedno vylepseni by to prece jen chtelo. Jestlize heslo na strance NEZACINA,
>ale pouze zde dobiha text, NEOBJEVI se v hlavicce. A ja bych rad, aby v
>hlavicce bylo i takoveto heslo.
>[...]
>                                    Josef Krob

Neznam jednoduche reseni vaseho pozadavku, jen bych chtel upozornit, ze
jde proti obvyklym "slovnikovym konvencim", tedy proti tomu, co by
uzivatele Vaseho slovniku pravdepodobne ocekavali.  Bezne je naopak to,
ze v levem zahlavi je prvni heslo, ktere na strance _zacina_, existuje-li
takove; pouze kdyz takove heslo neexistuje, objevi se v levem (i pravem)
zahlavi heslo, jehoz text na strance "dobiha"/"probiha".

-- Libor