Kodovani?

Lukas Petrlik luki at pafos.zcu.cz
Tue Apr 23 12:50:04 CEST 1996

Zdravim vsechny zucastnene.

Mam dva dotazy souvisejici s TeXem jen okrajove, ktere vsak pokladam zde,
protoze zde se mohu nejspise nadit odpovedi.

1) Vzdycky jsem se domnival, ze en-dash je uzsi nez em-dash, nicmene v
CSTOCS (tabulky 1250, 1252, mac, macce) i v RFC 1345 (pro Macovske fonty) je
to obracene, nez vidim napr. z vypisu fontu (Windows: Arial CE, Courier New
CE; Mac: Times CE).

Muzete mne nekdo poucit, jak to tedy je?

2) Nekolikrat se zde zminovalo, ze PC Latin2 se lisi od cp852. Sam jsem
porovnaval cp852 (RFC 1345, ref. prirucka MS DOSu...) s tabulkou PC Latin 2
uvedenou v CSN 36 9103 -- nenasel jsem zadne rozdily.

Muzete mi prozradit, odkud konkretne pochazi informace, ze cp852 je odlisna
od PC Latin2 a ve kterych znacich se lisi?

Dekuji
--
Lukas Petrlik  <luki at kiv.zcu.cz>