Staronove csdvi2tty

Tomas Cermak cermak at fsv.cvut.cz
Fri Apr 19 13:16:44 CEST 1996

  Dobry den.

  Programek csdvi2tt.exe se na mem pocitaci a nekolika dalsich v mem
okoli, nechoval zcela bezchybne. Projevovalo se to v obcasne chybne
interpretaci slitku (misto nich se na vystupu neobjevilo vetsinou nic,
nekdy slozene zavorky...).
  Ve spolupraci s panem Vodickou jsem program znovu zkompiloval (bez
uprav zdrojovych textu) a vysledek je uz plne funkcni i u mne.
Novy kompilat jsem soupnul na ftp.muni.cz do adresare /pub/incoming

                                               Tomas Cermak