Help with TeX, please

Petr Strnad strnad at freenet.hut.fi
Fri Apr 12 14:44:09 CEST 1996

Zdravim Vas dobri lide!

V TeXu jsem vicemene zacatecnik, ale pri tech nemnoha clancich, co jsem
napsal se mi jiz vyskytlo nekolik problemu......
1) Kde se da sehnat seznam opravdu vsech symbolu, ktere umi TeX sazet...?
   Myslim takove ty legracky jako matematicke symboly, zmenseny obrazek
   telefonu, ale hlavne co sazeni not v TeXu??!
2) Daji se sazet grafy jinak nez v prostredi picture.... myslim takove
   ty jednodusi veci typu sipek LIBOVOLNYCH delek , sikmych car (stromove
   grafy....)
3) Kde se (na internetu) da najit nejaky dobry manual, vysvetlujici
   pouziti AMSTeXu a LATeXu (cetl jsem Gentle a tam, zda se mi o tom nic
   moc neni.....)
Tot zatim vse a predem diky moc za odpovedi

                                         Petr S.