LaTeX & ramecky

Ivan Simonik simonik at fme.vutbr.cz
Fri Apr 12 11:37:38 CEST 1996

Preji hezky den vzdor pocasi,

mam problemek. Pisu diplomku v csLaTeXu a vsechno bylo OK. Ted ale
chytre hlavy na katedre vymysleli kolem strany ramecek a nahore
v ramecku hlavicku (jako technicka zprava). Nemam moc zkusenosti
s takovou praci, tak jsem si stahl fancyheadings, ale bylo to
slabe. Nechal jsem se vsak inspirovat a zbastlil jsem novy sty
vcetne preprogramovani vystupni rutiny. Stale to vsak neni ono.

Tak Vas prosim: Nemate nekdo jiz neco podobneho hotoveho, popr
kde to na internetu roste? Moc by mi to pomohlo.

				Diky Ivan

| Simonik Ivan, student                                   |
| Dept. of Automation and Information technology          |
| VUT Brno                                                |
| E-mail: simonik at fme.vutbr.cz                            |
| URL   : http://www.fme.vutbr.cz/~simonik                |