Rotace napisu

Pavel Pinkas pinkasp at tiger.vscht.cz
Wed Apr 3 19:09:21 CEST 1996

Dobry den,
chtel byc pozadat o pomoc. Potrebuji otocit popisy v surface plotu o
nejaky ten stupen. Mam obrazek, ktery je pseudo3D a potrebuji popsat osy.
Osa Z ukazuje nahoru (jako osa Y v 2D obrazcich), osa X a Y jsou ale
pootoceny tak, aby to dobre vypadalo. Pokud chci k temto osam
pridat nejaky trosku delsi popis, leze mi to do obrazku, nemo mimo okraje
stranky a jsou s tim problemy. Napadlo me, ze nejlepsi by asi bylo otocit
ty popisy o stejny uhel jako osy X a Y, aby s nimi byly soubezne.
Jenze nevim jak text otocit. Pracuji v prostredi picture, ktere je vnoreno
do figure.

                           Dekuji
|                           Ing. Pavel Pinkas                                 |
| Office:                                  |  Private:                        |
|       PICT Prague                        |         Radlik 81                |
|       Institute of Chemical Engineering  |         post Jilove u Prahy      |
|       Technicka 5, Prague 6, 166 28      |         254 01                   |
|       email: pinkasp at vscht.cz            |         Czech Republic           |
|       phone: +42-2 24 35 31 08           |         - no phone -             |