printer a viewer

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Mon Apr 1 18:04:06 CEST 1996

> Dobry den.
>   Mam mensi problem. Tlacim na tlaciarni DeskJet a pre spravne umiestnenie
>  na strane som posunul lavy okraj o 4mm dolava v emtex/data/dj.cnf
>  Rovnaky konfiguracny subor pre Preview DeskJet vsak pouziva aj
>  dvidrv
>
> :preview
>   if %OPT%==// type %EMTEXDIR%\mnu\messprn.txt
>   dvidrv %SCR% @%LIB%.cnf /pl:$DVIDRVFONTS:%LIB%_{cbas,more} /ps:cs.sub /fl300 %OPT% %MAIN%
>   goto end
> .
> .
> [...]

Nejjednodussi reseni asi bude dat do preview jako posledni option

             +top-margin:0mm +left-margin:0mm

To by melo prekryt jakoukoli predchozi definici. Nevim ale presne,
jak by se to chovalo, pokud by nekde v tech predchozich mracich
systemovych promennych bylo "//". Protoze ale na konci te prikazove
radky je %MAIN%, coz bude asi jmeno prohlizeneho souboru, nejspis
to tak neni.
                                                      Michal Kubecek