Chyby v CSTeXu

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Apr 1 10:36:46 CEST 1996

Vazeni TeXiste,

na ftp server jsem pridal vedle souboru zmeny.txt a diskuse.txt tez
soubor chyby.txt, ve kterem se pokusim udrzovat seznam se znamymi chybami
v CSTeXu. Pristup k souboru je i pres www. Soucasny obsah tohoto souboru
prikladam.

                    Zname chyby v CSTeXu
                    ====================
                              Petr Olsak

Tento soubor obsahuje chyby CSTeXu, o kterych v soucasne dobe vime a
ktere jsou ve fazi napravy, nebo je zatim nikdo neresi.

Udaje jsou razeny takto:
datum zjisteni chyby - instalacni soubor - popis chyby
        [osoba kompetentni zridit napravu]

?.3.96 - dvid16e?.zip - Chybna interpretace virtualnich fontu typu
         "small caps". Vsechny ovladace usazuji akcenty techto fontu
         zcela nespravne. Pouzije-li se preprocesing dvicopy, pripadne
	 pouzije-li se dvips, chyba se neobjevi.
         [Eberhard Mattes]

?.?.94 - cstocs.zip - Program cstocs se nechova korektne pri prevodu
         "neceskych akcentu", napriklad carka nad c nebo n. Priklad: pri
         konverzi s parametry "-i0 -o1" (konverze TeX-sekvenci do cestiny
         Kamenickych) zmenil
               ...i\'c, Maczy\'{n}ski...
         na
               ...i\', Maczy\'{nski...
         [Oldrich Ulrych]

?.3.96 - cspsfont.zip,tar - chybne VF typu "small caps" p*c8z.vf. Krome
         rodiny Helvetica jsem vsechny p*c8z.vf nouzove nahradil svymi
	 variantami. Tj. nyni neni spravne jen Helvetica.
         [Zdenek Wagner]

?.3.96 - cspsfont.zip - Nelze rovnou pouzit LaTeX2e s PSovymi fonty,
         protoze v instalaci chybi soubory times.sty apod.
         [Zdenek Wagner]

?.3.96 - mnu.zip - Neni zcela obnovena dokumantace. Nektere pasaze se
         tykaji jeste verze 94 (napr. o promnenne RAM).
         [Petr Olsak]

?.?.95 - unix - neni zavedena podpora pro porizovani ceskych dokumentu
         v systemu nebo v nejakem editoru.
         [Petr Olsak]

Pokud jde o prvni chybu [E. Mattes], tak jeji naprava je na dobre ceste.
Chybu jsem reklamoval u pana Mattese a on ji uz odhalil a poslal mi na
testovani naplast se zavedenymi zmenami. Tam uz ta chyba skutecne neni.

Pokud jde o dalsi zavady, ty se zatim moc nehnou z mista.

Petr Olsak