Jak zmenit format letter na A4 ?

Wagner, Zdenek WAGNER at icpf.cas.cz
Tue Sep 19 09:54:55 CEST 1995

 ---

> V jednom PostScriptovem souboru jsem nasel radek
> %%PaperSize: a4
> ale nedokazu rict, jestli by pomohlo pridat to do zmineneho dokumentu, v

Nepomohlo. Podobne jako v TeXu, pocinaje znakem % az do konce radku je
vsechno komentar. Zacatek postscriptoveho souboru ma takzvane strukturni
komentare, ktere informuji o tom, co soubor obsahuje a co vyzaduje. Tyto
komentare cte ridici program, ktery obsluhuje sitovou tiskarnu (nebo vice
tiskaren) a podle nich urcuje, do ktere tiskarny se ma soubor poslat a co se
ma pripadne k souboru pridat (napr. download fontu).

> PostScriptu se nevyznam. Dalsi moznosti je prohnat to GhostScriptem a pak
> to zkopirovat binarne na tiskarnu. Tam se prislusna velikost nastavi
pomoci
> parametru -sPAPERSIZE=a4 .

Tim se ovsem ztrati rozliseni, nebot GhostScript je o neco horsi nez
PstScriptovy RIP v tiskarne...

> Jiri Zelinka

Ja v takovych pripadech pockam, az mi tiskarna napise LOAD LETTER a potom
stisknu CONTINUE (na panelu tiskarny). Potom tiskarna pouzije bez dalsiho
obtezovani takovy papir, ktery v zasobniku najde.

                              Zdenek Wagner______/