[nova verze] psview.zip

Petr Mikulik mikulik at sci.muni.cz
Wed Sep 13 12:32:02 CEST 1995

>: do ftp.muni.cz:pub/incoming jsem dal novou verzi psview.zip, a byl bych
>: rad, kdyby ji nekdo kompetentni premistil do pub/tex/local/ps.

>Stalo se, gsvi4dos.zip jsem smazal. Da se smazat i gsview.zip
>z tehoz adresare?

gsview.zip obsahuje obsahuje cmd soubory pro OS/2 (REXX jazyk, podobny
DOSovskym batch souborum, ale lepsi :-)

Takze bych mel opravit soubor history z psview.zip, nebot tam uvedeny
gsvi4lnx se jmenuje gsview a neni pro linux, jak jsem si pred pulrokem
myslel, ale prave pro OS/2. Pak otestuji, zda gsview.zip funguje pod OS/2
native a pripadne to upravim tak, aby to jelo (psview.bat jede OK v
DOSovske full-screen session). Casem...

Mimochodem, v tom adresari local/ps se nachazi i gnuplot-v3.2.tar.Z, coz je
pekne stara verze, takze by se mohla smazat.  (Ted je gnuplot 3.6 beta, ve
sve www strance mam napsano, odkud se da stahnout.)

***  Petr Mikulik                                                    ***
***    Department of Solid State Physics, Masaryk University         ***
***    Kotlarska 2,  611 37 Brno, Czech Republic                     ***
***  tel: (42-5-)41129378          fax: (42-5-)41211214              ***
***  e-mail: mikulik at sci.muni.cz   http://www.sci.muni.cz/~mikulik/  ***