CorelDraw EPS

Jan Dvorak dvorakj at tarzan.math.jyu.fi
Mon Sep 4 12:14:18 CEST 1995

Michal Herman <mike at dale.uek.cas.cz> wrote:
> EPS format generovany programem Corel Draw 3.0 (i 5.0) ma na zacatku a na
> konci nejaky binarni chaos. Je to nejaka obecna vlastnost EPS, nebo to jsou
> lokalni "upravy"?
> Po te, co jsem je odmazal, byl soubor akceptovatelny i jinymy programy
> (GhostScript).
> Je toto odmazani postacujici?
To je samozrejme postacujici, ale muzete dokonce prinutit Corel,
aby tam to smeti ani nedaval. Je to myslim nejaka zaskrtavaci prihradka
Include Preview nebo Header nebo tak nejak v dialogu okolo exportu v EPS.
Takovehle obrazky se pak daji zpracovavat ghostscriptem primo
a daji se i vkladat do texovskych dokumentu, program dvips je stravi.

				Jan Dvorak