Trzni logika (Re: TeX a preemptivni multitasking)

Leo Hadacz hadacz at hunter.math.muni.cz
Wed Oct 25 14:25:57 CET 1995

Wagner, Zdenek pise:

> srovnavat
> dokumentu
> Warpu

> hypertextovych online-books, helpu apod. nema na vykon systemu zadny
> znatelny vliv. Chcete-li udelat test, mohu prelozit TeXbook na 486DX2 66MHz
> (16MB RAM) pod OS/2 Warp.
>
>                               Zdenek Wagner______/

Zapomnel jsem napsat, ze te pameti bylo 8MB a protoze system okynek je velky
zrout pameti, Linux pak musel swapovat, coz zpusobilo ono zpomaleni. Se 16MB
uz by beh okynek nemel mit na rychlost texu pod Linuxem vliv (pokud pamet
nezaplacala jeste nejaka jina aplikace). Ale stejne by me zajimalo, jak by
vypadal preklad na nejake masince jen s 8MB RAM pod OS/2.

Leo

 _                 _    _     hadacz at math.muni.cz
www: http://doc.math.muni.cz/~hadacz/