W95 a Warp

Jiri Osoba student K334 OSOBA at feld.cvut.cz
Wed Oct 25 08:49:43 CET 1995

> Ale v tom pripade by mne podrobneji zajimalo to ...semtam nejaky divny znak...

Problem je v tom (jak jsem dodatecne zjistil), ze TCP tabulka je
obousmerna. Ja jsem se soustredil jen na smer DO TeXu (ten funguje).
Az dodatecne jsem zjistil, ze v TCP je i smer Z TeXu (do LOGu...).
Pokud se emTeX pousti v DOS-PROMPTu MSWindows, tak ten koduje v 852,
ovsem pokud se .LOG prohlizi ve WIndows (NOTEPAD), tak ten koduje ve
Win1250. Onei divnymi znaky myslim transformaci
akcentovanych znaku na sekvence typu ^^a4.

                                                    Osi