PostScript

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Thu Oct 12 14:21:34 CET 1995

>Pouzit program dvips pro *.dvi -> *.ps a *.ps poslat na zarizeni (prohlizec
>Ghostscript aj. a odtud tisknout nebo rovnou tisknout odeslanim na port prn.)
>Josef Krob

kdyz pouziji program dvips, tak vznikne sice postscriptovy soubor, ale popis
fontu se pri nem vytvari z bitovych map .pk a ne s postscriptovych popisu  a
kdyz .dvi  soubor primo poslu na tiskarnu, tak v nem tiskarna  nerozezna
postscriptovy soubor a bude jej tisknout jako text a krome toho jak pozna o
jake fonty v nem jde, kdyz pro TeX maji pouze nazvy dosovskych souboru?

                                  Václav Studený