Oboustrany tisk v PostScriptu

Tomas Bahnik TOMAS.BAHNIK at vslib.cz
Thu Oct 5 11:31:16 CET 1995

> Dobre odpoledne,
> mohl by mi nekdo z (virtualne) pritomnych kouzelniku poradit, jak
> tisknout na PS tiskarne, ktera tiskne jen jednostranne, na obe strany?
> Tzn. extrahovat z PS fajlu zvlast sude a liche strany, pripadne
> prevratit poradi stranek?
>

>                                         Diky
>                                                 Tomas Holenda
*Zaridi to program psselect.exe . Najdete ho napr. na
*  ftp.muni.cz
*v souboru
*  pub/tex/CTAN/systems/msdos/4alltex/diskp1/psutils.zip
*
*S pozdravem
*                                       Frantisek Chvala
Novy GhostView (cca 1.3) (interface k Ghostscriptu pod Windows) umi
extrahovat jednotlive strany a zvlast sude a liche do oddelenych .ps
souboru.
                                        Tomas Bahnik