Znacky pro montaz stranek

Petr Holecek hol at salome.zcu.cz
Mon Oct 30 14:11:06 CET 1995

Vazeni TeXovi kouzelnici

Vcera jsem neprozretelne slibil jednomu priteli, ze mu vytvorim tiskove
predlohy pro jeho publikaci a jiz dnes jsem narazil na drobny problem
(tedy on to asi problem neni, ale vzhledem k mym znalostem TeXu se mi to
jako problem jevi). Kazda stranka totiz musi mit znacky pro montaz.

melo by to vypadat asi takto:

    +----------------------------------------------------+
    |                                                    |
    |  + <--- znacka                                  +  |<-- papir
    |                                                    |
    |    bla bla bla bla ......... ....... ...... .      |
    |    ....... .... .... ..... .... ..... ..... .

    |  +                                  znacka ---> +  |
    |                                                    |
    +----------------------------------------------------+

Bohuzel me nenapada jak to udelat kulturnim zpusobem, nejlepe tak, aby se
znacky umistily spravne i v pripade ze zmenim rozmery tiskoveho zrcadla
(doufam ze se tomu tak rika). Cely dokument bych nejradeji vytvarel v
plainu. Proto se tazi, zda :
a) je to jiz nekde hotove
b) pokud to neni hotove jak na to

Dekuji predem za kazdou odpoved a omlouvam se pokud je to prilis
trivialni dotaz.

                                               hol at dbs.zcu.cz