kam2ibm.bat *.tex --- Re: W95 a Warp

Petr Mikulik mikulik at sci.muni.cz
Mon Oct 23 14:17:56 CET 1995

>Ovsem pri vetsi praci odnest treba 25 souboru mysi, to musi byt neco!

OS/2 neni Macintoshovsky System bez promptu, je to spise X-Windows system,
ktery spousti okna OS/2 a DOSu. Tam muzete mit libovolny z mnoha shellu,
jako treba OS/2, DOS, MS-DOS, yacc, ksh, bash, csh, 4DOS, 4OS/2, pmrexx aj.
Ja si nad tim vzdycky spustim nejaky klon Nortona. A na prevod mnoha
ceskych souboru pouzivam DOSovsky batch file, ktery se muze hodit
uzivatelum DOSu i OS/2:

@echo off
if "%1%"=="" goto none
if "%2%"=="" goto one
cstocs -i1 %1 -o2 %2
goto exit
:none
echo Konverze Kamenickych na IBM 852 ci PC-Latin2.
echo Pouziti: kam2ibm  vstupni_soubor [vystupni_soubor]
echo          kam2ibm  vstupni_soubory_vcetne_divokych_karet
goto exit
:one
for %%a in (%1) do cstocs -i1 %%a -o2 %%a
:exit

Analogicky  ibm2kam.bat  tam ma prikazy

cstocs -i2 %1 -o1 %2
for %%a in (%1) do cstocs -i2 %%a -o1 %%a

***  Petr Mikulik                                                    ***
***    Department of Solid State Physics, Masaryk University         ***
***    Kotlarska 2,  611 37 Brno, Czech Republic                     ***
***  tel: (42-5-)41129378          fax: (42-5-)41211214              ***
***  e-mail: mikulik at sci.muni.cz   http://www.sci.muni.cz/~mikulik/  ***