konfigurace WinTeXu

Filip Kadlec kadlecf at fzu.cz
Thu Nov 30 14:33:43 CET 1995

On Sat, 25 Nov 1995 16:27:27 +0100,
Marek Jakub   <mjak1329 at linux.ms.mff.cuni.cz> wrote:

>In article <199511210839.JAA14775 at ns.felk.cvut.cz> you wrote:
>:   Vazeni WinTeXperti,
>: instaloval jsem pod Windows 3.1 TeXmex, dviwin & spol. z baliku
>: p.Kroba. Nedari se mi ale rozchodit prekladac. Pochopil jsem ze je
>: potreba spoustet jej pomoci extenderu RSXWIN. Zvolil jsem prislusne
>: Options | TeX |General, takze preklad se spousti prikazovou radkou:
>
>: C:\EMTEX\BIN\RSXWIN.EXE C:\EMTEX\TEX386.EXE
>:   /a:C:\WINDOWS\TEMP\ERRORTMP.TXT
>:   &C:/EMTEX/TEXFMTS/CSLATEX C:/...myfile.tex
>
>Nepouzivam sice tento balik, ale ja som pri vytvoreni pif suboru napisal asi
> [...]

Nepomohlo. Obstaral jsem si na radu p.Kroba verzi 4b (predtim jsem mel
verzi 3), nastavil jsem emtexdir, pripsal do prikazove radky obe
^^-podtrzene casti. Vysledek je stale stejny- okno "RSXWIN-
application is terminated". Pro uplnost udavam nynejsi stav prikazove
radky:
     C:\EMTEX\BIN\RSXWIN.EXE C:\EMTEX\BIN\TEX386.EXE
     /a:C:\WINDOWS\TEMP\ERRORTMP.TXT /mt:50000
     &C:/EMTEX/TEXFMTS/CSLATEX.FMT C:.../mytext.TEX

  Omlouvam se soucasne ze obtezuji s takovou elementarni veci jako je
instalace; kdybych vedel (jako ze nevim) ze je nekde instalacni popis,
pouzil bych jej. Mozna je chyba uplne elementarni- neco jako ze je
treba inicializovat rsxwin nebo co.
          Dekuji za odpovedi a zdravim
                    F.Kadlec

Filip Kadlec
Institute of Physics, Czech Academy of Sciences
Na Slovance 2
180 40 Praha 8, Czech Republic
Tel: (+42 2) 6605 2744
Fax: (+42 2) 821 227