CsTeX pof Windows95 ?

Richard Vanek richo at frdsa.fri.utc.sk
Sun Nov 26 10:54:25 CET 1995

Dobry den,

po par neuspesnych pokusoch sa mi podarilo rozchodit
CSTEX94+RSXNT+DVIWIN32+TEXWIN pod win95

mozno by niekoho zaujimala jedna mala drobnost, ktora mi kazila
radost. V Editore, ktory poskytuje prostredie texwin-u (nieco podobne
ako bolo prostredie mnu v cstex94) nedokazal zobrazovat fonty pre
kodovu stranku 1250 vo Windows95. Pretoze vo Windows95 je font s
menom napriklad Ariel a ten ma viacero tzv.: Script: Western, Central
Europen, Greek atd. TeXWin vsak toto nastavenie s common dialogu pre
vyber fontov neuklada do svojho *.ini suboru a tak vzdy ked som
zvolil Arial/ Central Europen tak pouzil iba Arial a standartne
Western. A tak som povodne nastvenie fontu v texmex.ini, ktore bolo
taketo:

[Editor]
FontName=Arial
FontSize=10
FontBold=0
FontItalic=0
FontStrikethru=0
FontUnderline=0
ForeColor=0
BackColor=12632256
Wrap Default=-1

zmenil na taketo priamou jeho editaciou:

[Editor]
FontName=Arial CE
FontSize=10
FontBold=0
FontItalic=0
FontStrikethru=0
FontUnderline=0
ForeColor=0
BackColor=12632256
Wrap Default=-1

a vsetko funguje, mozno tato informacia niekomu pomoze.
Dakujem hlavne p.Jozefovi Krobovi za pomoc.

---
Richard Vanek
richo at frdsa.utc.sk
http://frdsa.utc.sk/~richo/