CsTeX pof Windows95 ?

Tomas Mraz XMRAZ at cslab.felk.cvut.cz
Tue Nov 14 19:33:13 CET 1995

> Dobry den,
>
> Prave som sa opat pripojil do tohoto listu a rad by som sa opytal
> mozno velmi casto kladenu otazku:
>
> Akym sposobom je mozne CSTEX spustat pod Windows95 bez toho aby som
> musel bootovat win95 v MSDOS mode.
>
> Velmi pekne dakujem za kazdu odpoved.

   Pokud vam to bude stacit strucne: Sezente si rsx extender.

   Popisu vam, co jsem udelal ja na svem pocitaci doma:
     1. Sehnal jsem si emTeX verze 4a a metafont verze 4a.
     2. Nemenil jsem adresarovou strukturu, ale prekopiroval soubory
        z distribuce emTeXu a metafontu do adresaru, jak jsou
        usporadany v CSTeXu 94. Myslim, ze slo v podstate jen o exe
        soubory (tex386, mf386, emx) a soubory .poo.
     3. Sehnal jsem rsx extender a nakopiroval ho do stejneho
        (bazoveho) adresare.
     4. Vygeneroval jsem znovu formaty.
     5. Vse by od teto chvile melo chodit jak pod DOSem tak pod
        Windows, protoze tex386 i mf386 poznaji automaticky, zda bezi
        pod DPMI nebo ne a natahnou patricny extender.

                                       S pozdravem
                                                      Tomas Mraz

P.S. Pokud jsem na neco podstatneho zapomnel, tak me prosim nekdo
doplnte, delal jsem to jiz pred nejakou dobou a nepamatuji se presne.