MIDI > TeX

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Thu Nov 9 14:44:35 CET 1995

> 	Prevod neni nijak moc pekny, lepsi vysledky dosahuji prevody

  Prevod dopadne mnohem lepe, pokud si s tim trochu pohrajete. Podle
mych zkusenosti je uzitecne vystrihat jen ty stopy, ktere chcete a
MIDI soubor nejprve prohnat nejakou funkci quantize; lepsich vysledku
nez switchem '-q' u MIDI2TeX jsem dosahl, pokud jsem pouzil quantize
v BeatMasteru. Ani tak vystup samozrejme neni dokonaly (program pracuje
algoritmicky), ale vypada to mnohem lepe. Prevod z nejakeho formatu,
ktery je v urcitem smyslu ekvivalentni notovemu zapisu (coz MID tak
uplne neni) musi ale samozrejme byt lepsi (pokud mate takovy zapis
k dispozici).

                                                       Michal Kubecek