dvips a obrazky v latexu

Richard Vanek richo at frdsa.fri.utc.sk
Thu Nov 30 11:19:11 CET 1995

Dobry den,

chcel by som vas poprosit o radu:

vsetko sa tyka baliku cstex spustaneho bez *.bat k nemu dodavanych z
prostredia Win95 a Textelmextel

1. ked spustam dvips skonci s chybou ze nemoze najst tex.pro.
   Ake mam nastavit envir. premenne aby tento subor nasiel?

2. Ak chcem pouzit dvips s balika emetx4b je nutne nieco menit?

3. mam problemy s obrazkami, ktore kreslim pomocou programu xfig v
UNIXe. Povodne som pouzival konverziu fig2dev na *ps. a *.tex subor.
Teraz ked som si zmenil prostredie na win95 a pouzivam prehliadac
dviwin rad by som pouzil taku konverziu z fig formatu, kotra by sa mi
zobrazila v dviwin.

  3.1 Skusil som konverziu na pictex, vlozil som prepic, pic aj
postpic.tex, preklad siel o dost pomalsie (ale casu dost) horsie vsak
bolo, ze obrazky neboli kreslene kompletne! preco?

 3.2 skusil som epic: vlozil som epic do \documentstyle a obrazky
boli o.k. az na to ze boli kostrbate, napriklad sikme ciary boli
rozlozene do viacerych ciar cim neboli plynule a spojite.

 3.3 skusil som eepic: vysledkom bola nejaka chyba ako ze nieco nie
je \def

 3.4 pozrel som sa do dviwin co este podporuje a docital som sa:
       - DVI driver understands the standard emTeX specials as
         described in the documentation of the emTeX 1.4 drivers.
         co to je a je mozne z *.fig suborov dostat obrazky v tomot
        formate ?
       - also handle tpic specials according the tpic 2.0
         co to je? a co potrebujem k tomu aby som mohol do latexu
        vlozit obrazky v tomto formate?

Dufam, ze vas moj dlhy list neodradil a vopred velmi pekne dakujem za
akukolvek pomoc.

---
Richard Vanek
richo at frdsa.utc.sk