no .gf jeste jednou

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Fri Nov 24 13:09:33 CET 1995

> a nevyrobi se gf. To presmerovani je proto, ze pri tomto nastaveni se
> komentare vypisuji jako pri proof mode, coz ponekud zdrzuje. Zkusim
> se podivat do MFbooku, jestli to nejde vyresit nejak cisteji.

Takze podle MFbooku je to takhle:

TFM se generuje iff (fontmaking>0)
GF  se generuje iff (proofing>=0)
Napisy jako "The letter A" se generuji iff (tracingtitles>0)
  a vypisuji se iff (tracingonline>0)

Takze pokud se to udela takto:

mode_def nullmode =
  fontmaking := 1;
  proofing := -1;
  tracingtitles := 0;
  enddef;

nebude se vypisovat nic krome jmen inputovanych souboru (tedy ani cisla
prave generovanych znaku). Zrychleni neni ale tak podstatne, jak jsem
ocekaval, protoze rastrovani nejspis probiha stejne, pouze se nevytvari
GF. Myslim, ze chapu, proc to tak je: je to asi stejny problem, jako
napsat program, ktery ovlnkuje TeXovy dokument pouze tam, kde je to
v textovem modu. Pokud by takovy program mel produkovat skutecne presne
vysledky pro kazdy dokument, musel by obsahovat kompletni interpreter
TeXu. A stejne by to nestacilo ( napr. \def\a{v k}\a$\a$ -- a ted babo
rad).
  Cimz ovsem netvrdim, ze by nesel napsat kratky soubor, ktery by se
inputoval pred vlastnim zdrojakem fontu a predefinoval vsechny zdrzujici
prikazy (neni mi uplne jasne, ktere by to vlastne byly) na relax. Vznika
vsak otazka, do jake miry by takovy postup byl univerzalni.

                                                         Michal Kubecek