\ref v \caption

Jan Valdman VALDMAN4 at hermes.zcu.cz
Wed Nov 22 13:09:27 CET 1995

Dobry den,

 narazil jsem v LaTeXu (starem) na tento problem:

 V prostredi table vytvorim popisek caption, ve kterem se potrebuji
 odkazovat na jinou tabulku. Podle mne by to melo fungovat, ale LaTeX
 asi nejak spatne rozvine makra a v souboru aux chybi nekolik pravych
 slozenych zavorek a pri dalsim pruchodu TeX havaruje. Poradi nekdo?

                                      s pozdravem
                                          Jan Valdman

P.S.:

Cele to vypada asi takhle (a nechodi to) :

\begin{table}
 \label{tabulka1}
\end{table}

\begin{table}
 \caption{odkaz na tabulku \ref{tabulka1}}
\end{table}