METAFONT no .gf

Tomas Mraz XMRAZ at cslab.felk.cvut.cz
Tue Nov 21 16:10:43 CET 1995

> Lze nejakym zpusobem (asi parametrem) donutit METAFONT, aby
> negeneroval .gf, ale jenom .tfm (domnivam se, ze by to bylo mnohem
> rychlejsi). Pokud totiz mam .mf, ke kteremu nemam .tfm, tak mi je pro
> TeX malo platny a nechce se mi zjistovat, pro jake vystupni rozliseni
> jej mam nagenerovat (to bude vedet dvi-driver).

   To by melo byt uplne jedno. TFM by melo byt nezavisle na vystupnim
rozliseni. Takze klidne pouzijte implicitni, nebo treba hplaser.
Myslim, ze generovani .gf je mozne vypnout, ale v principu to neni
nutne.
   Teoreticky je mozne mit .tfm zavisle na vystupnim zarizeni, ale CM
fonty tuto moznost nevyuzivaji. Navic by se zavislosti .tfm na
vystupnim rozliseni, zkomplikoval preklad .tex -> .dvi protoze by se
lisilo .dvi pro ruzna vystupni zarizeni a tim by to uz nebylo DVI,
ale spis nejake DVD. :-)

                                              Tomas Mraz