ChiWriter -> La(TeX)

Rudolf B Blazek blazekru at clunix.cl.msu.edu
Tue Nov 14 17:59:59 CET 1995

Dobry den vsem.
 Mam prosbicku. Pred 5 lety jsem napsal diplomku v ChiWriteru. Jelikoz mi
nezbyla kopie pro moji vlastni potrebu, rad bych si ji vytiskl pro referenci.
 Jsem vsak jiz davno zmlsany TeXem (pouzivam LaTeX), proto jsem si rikal, ze
bych si ten soubor rad prevedl to TeXu nebo LaTeXu.
 Zkousel jsem chi2ltx, coz je DOS program z CTANu. Problem je v tom, ze tento
program pracuje jen se sobory Chiwriteru verze 4.0, kdezto ja mam soubor verze
3.neco
 Navic v tom souboru pouzivam ceske fonty, proto mam obavu, ze konverze by
stejne nebyla korektni.
 Chtel bych tedy poprosit o nekolik moznych rad ci pomoci:

- Vedel by nekdo o programu Chi3->TeX/LaTeX ?
- ktery by navic umel cestinu ?
- Mohl by pripadne nekdo kdo ma pristup k ChiWriteru 4.0 pomoci s prevedenim
  meho souboru z verze 3 ?
- Vedel by pak nasledne nedko o programu Chi4-Cs->TeX/LaTeX
- Nebo, mel by nekdo nejakou jinou radu?

 Ono to zase neni tak ukrutne dulezite, protoze koneckoncu muzu nekde sehnat
nekoho s jehlotiskarnou a dosadlem, nainstalovat staricky Chiwriter 3.0
a vytisknout to tak jak to originalne bylo.
 Mel bych vsak radost, kdyby se mi to podarilo vytisknout v TeXu. Jen tak, z
estetickych duvodu, byt je to jen pro moji vlastni potrebu.

Zatim tedy hezky den vsem, ahoj

Ruda Blazek
blazek at stt.msu.edu