Vysunuty rozdelovnik

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Tue Nov 14 14:11:10 CET 1995

Mnoho pozdravu vzacnym pratelum,

Mam jistou potiz, s niz by mi snad nekdo mohl pomoci: rozhodl jsem se pro
jisty text pouzit zavesena interpunkcni znamenka, to znamena, ze pokud radek
konci  carkou teckou apostrofem nebo uvozovkami, je jeho pravy okraj
zarovnan podle predchoziho pismene. Carky, . . . rozbiji dojem zarovnaneho
odstavce. Totez je treba udelat pro uvozovky dole nalevo.

Pouzil jsem prikladu z TeX booku, ktery jsem modifikoval pro uvozovky. Vse
pekne funguje az na toto:

Nedovedu rozsirit onen priklad o rozdselovnik. Chtel bych dosahnout toho,
aby v pripade, ze radek konci rozdelenym slovem byl pravy okraj tohoto radku
zarovnan podle posledniho pismene a rozdelovnik byl umisten vne odstavce.

 Prostudoval jsem kvuli tomu vetsi cast Tex booku, ale marne. Moje seda kura
mozkova na to ne a ne prijit. Proto bych vam byl nesmirne zavazan za nejakou
radu.

                Dekuji a zdravim

                                                Vaclav Studeny