LaTeX z Cwebu?

Jan Dvorak dvorakj at tarzan.math.jyu.fi
Thu Nov 2 17:35:58 CET 1995

Zdenek Wagner pise (v odpoved na muj prispevek):

> Existuje podpora pro LaTeX 2.09, je to CWEB.STY, autorem je Joachim Schrod.
> Je k tomu jeste par dalsich stylu napr pro tisk tabulek (znak | je pouzivan
> cwebem, takze se musi nahradit). Vse je popsano v prislusne dokumentaci. Lze
> to pouzit i v 2e v compatibility mode. Udelal jsem si CWEB.CLS, ktery asi na
> 5 radkach zavola puvodni CWEB.STY, ale pracuje v 2e rezimu. Mozna jej JS
> nekam umistil, pokud ne, mohu jej poslat.

Dnes jsem byl nasmerovan na archiv literarniho programovani v Darmstadtu:
<ftp://ftp.th-darmstadt.de/pub/programming/literate-programming/>,
a koukl jsem se na soubory v c.c++/cweb-sty-1.0.tar.gz . Jsou z 28. srpna
letosniho roku a jsou urceny pro 2e. Joachim Schrod pise, ze dale uz verzi
2.09 podporovat nebude.

Funguje to. Prima.

> V zasade lze CWEB prinutii, aby cweave produkoval vystup pro LaTeX, tedy je
> to vlastne jen otazka texovych maker a pridani prikazu \documentclass,
> \begin{document} a \end{document} do weboveho zdrojaku. Pokud by se casti
> programu mely pretahnout do publikace, ktera ma jiny format nez CWEB,
> vyzadovalo by to trochu texoveho programovani. Nastesti je samotny CWEB.STY
> "literate program", takze by to nemelo byt tak tezke.

Uvidime.

Dekuji za odpoved.
Pekny den.

> ,~~~/        /`               /     /|      /~~~
>    /        /           |_/  /__/  ' |     /
>                               Zdenek Wagner______/
                                                                           ,,
  Jan Dvorak  ( http://www.karlin.mff.cuni.cz/~dvorakj/ )                 /..\
                                                                          \--/