Footnote ???? (zacatecnik)

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue May 23 18:18:53 CEST 1995

On Tue, 23 May 1995, Jiri Osoba student K334 wrote:

> ... to nacitani \parindentu puvodniho se mi jevi jako ,,temer``
> zbytecne - staci vlozit jeste jednu skupinu {...} a v ni si
> nadefinovat \parindent tak, jak je potreba. Po ukonceni skupiny si
> TeX obnovi puvodni hodnoty.

Chtel bych upozornit csTeXovskou verejnost, ze je typograficky velmi
nevhodne michat ruzne hodnoty \parindent v jednom dokumentu. I pro oblast
textu sazeneho napr. drobnejsim pismem je nutne dodrzet stejny \parindent.

V dokumentu mame pouze dve moznosti: \indent a \noindent (druha napr.
v prvnim odstavci pod nadpisem).

Petr Olsak