Transpozice TT->MF

Anton Surda fyzisurd at savba.savba.sk
Tue May 16 12:17:15 CEST 1995

> Mel bych takovy dotaz:
> Existuje nejaka cesta konverze TrueType fontu z MSW3.1 do .MF pro
> TeX? Teoreticky by to melo nejakym zpusobem jit, protoze je to taky
> vektorovy popis ...
>
>                                             J.O.

Uz som daval podobnu otazku tykajucu sa Postscriptu a bolo mi vysvetlene aky
zlozity problem je prevadzat vektorovy format na iny. Potvrdzje to aj moja
skusenost s ps4mf, ktory vyraba, pokial to vobec zvladne, obrovske .mf
subory, napisane zrejme velmi neefektivnym sposobom. Lepsia cesta by bola
asi urobit program tt2pk s vhodnou prekodovacou tabulkou. Neviem ci taky
program existuje. Existuju ale virtualne fonty pre zabudovane truetype fonty
v tlaciarni.

Anton Surda