Transpozice TT->MF (fwd)

Vladimir Solnicky (=?ISO-8859-2?Q?Vladim=EDr Solnick=FD?=)" <vs@utia.cas.cz vs at utia.cas.cz
Tue May 16 13:13:20 CEST 1995

Prave mi prisel od spravce konferenci muj dopis a kdyz jsem ho cetl,
pripadalo mi, ze musi vyznit neprilis zdvorile, az arogantne. Takto nebyl
myslen. Prosim za prominuti. Dekuji  V. S.

On Tue, 16 May 1995, Anton Surda wrote:

> [...]   Existuju ale virtualne fonty pre zabudovane truetype fonty
> v tlaciarni.

Mohl byste mi rici, kde?

|  |  Bc. Vladimir Solnicky (Vladim=EDr Solnick=FD using ISO 8859-1 or 2)
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 66414677      Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   Europe
Files (with description!) place to ftp://ftp.utia.cas.cz/pub/income/vs
Maybe valid: http://www.utia.cas.cz/home/WWW/data/user_data/vs/vs-home.http