carove kody EAN ?

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri May 5 08:35:34 CEST 1995

Vazeni, dobry den.

Chtel bych na obalku knizky zaradit carovy kod EAN a narazil jsem na tyto
problemy:

- Zjistil jsem, ze to dela GRAFOTECHNA, kam jsem take volal. Za ctyri
kopie kousicku filmu o rozmeru cca 5cm ctverecnich si vyuctuji zhruba
700Kc. To mi pripada prilis mnoho.

- Na CTANu jsem nasel jakysi barcodes.mf, ono to skutecne produkuje
carky, ovsem bez znalosti normy clovek je ztracen, protoze tam neni
vysvetleno, jak z daneho cisla provest transformaci na ty carky.

- Nevim, kde bych mohl prijit k norme na EAN. Kdybych ji mel, pak celou
zalezitost povazuji v TeXu za trivialni s tim, ze tech 5cm filmu je v
cene celeho filnu, ktery budu svitit, jako spendlik ve vode. Navic bych
to mohl rovnou nasvitit na film, ktery jest predlohou obalky.

- Prosim, nezna nekdo z vas onu normu, pravdepodobne CSN 77 0060,
pripadne by mi nemohl poradit, kde nebo jak prijit k carovym kodum levneji?
Ta cena, kterou si za to GRAFOTECHNA uctuje kontra chopnosti TeXu me
silne drazdi.

Dekuji

Petr Olsak