hacky u maleho d t l

Stefan Sebechlebsky ssebech at elf.stuba.sk
Fri Mar 31 20:45:46 CEST 1995

> Tentokrate dotazy:
> -- vi nekdo o kvalitnim fontu, ve kterem se lisi
> hacek u maleho \v{d}, \v{t} a \v{l}?

To som si nikdy nevsimol.

> -- lisi se pravy kerning u hackovanych znaku od nehackovanych?

Pozeral som do knih, vysadzanych este v casoch, ked sa na to (u nas) pocitace
nepouzivali, a mam dojem, ze kerning sa nelisil, ale haciky tam boli take
uzke, ze to ani nebolo treba. Skuste ale s pouzitim csfontov vysadzat slova
typu kol'ko, vel'ky, pat'ka, a zistite, ze pismeno nasledujuce za hacikom by
malo byt posunute viac doprava (alebo hacik by mal byt drobnejsi?).

> Prosim o priklady fontu.
>
> Dekuji
> Petr Sojka

Stefan Sebechlebsky.