No subject

News news at arkas.dcs.muni.cz
Thu Mar 23 20:45:45 CET 1995

Newsgroups: cz.muni.redir.cstex
From: zlatuska at anxur.dcs.muni.cz (Jiri Zlatuska)
Subject: Re: CSTeX
Sender: news at news.dcs.muni.cz (System Administrator)
Date: Thu, 23 Mar 1995 19:45:26 GMT

Igor Novotny <IRNLTD at ACI.CVUT.CZ> writes:

> Jedina mne znama podpora naseho jazyka pro LaTeX2e je Zlatuskova, nicmene
> ani tu jsem dosud nezkousel, protoze neznam odpoved na elementarni
> otazku: pote co nainstaluji LaTeX2e a tuto podporu, bude mozno vzit cesky
> dokument vytvareny pod starym LaTeXem v CSTeXu'94 (napr. zarodky me disertace)
> a prelozit ho bez uprav ? Nektery z predchozich prispevku naznacoval,

ano.

presneji temer, ale `temer' lze vynechat: mam mirne odlisne nastavovani
cestiny (obecne neznam cislo jazyka bez toho, abych vedel, ktere
kodovani fontu je aktivni) a tim je asi vhodnejsi pouzit mnou dodavany
czech.sty misto toho z cstexu.

jinak je kompatibilita na stejne urovni jako u anglictiny. (dokonce je
mozne vstupovat v kodovani iso latin2 a tisknout fonty v kodovani t1 [ja
sam tuto variantu pouzivam pro koi fonty a iso latin2 vstup])

micha-li to latex s cistym texem, muze to neplatit tak zcela.

>                                                             Zdravi IRN.

--jiri zlatuska