LaTeX & plain

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Mar 23 15:10:01 CET 1995

On Thu, 23 Mar 1995, Michal Misler  wrote:

> Pardon, nevite, jak to chodi dnes? Existuji nejake moznosti v CSTUGu
> (tam jsem teprve kratce, neznam tradice a zvyklosti).
>
>                                         Michal Misler

Do pristiho cisla TeXbulletinu (tj. posledni cislo lonskeho roku)
se chysta formular objednavky, aby nebyli osizeni ti clenove, kteri s
nami komunikuji jen prostrednictvim bulletinu a nikoli Internetem.
Formular by mel nabizet vsechny knihy, ktere nabizi Addison, tj. i TeXbook.
(Momentalne mam doma tri TeXbooky; dva csTUGovske jeste nejsou prodane
z prvni vlny objednavek).

V bulletinu tedy pujde o druhou vlnu objednavek. Az bude bulletin,
obdrzime od clenu zavazne objednavky a na zaklade toho objedname knihy
hromadne od pobocky Addisona a budeme rozesilat clenum.

Petr Olsak