Poznamka k chybam v TeXu

Wagner, Zdenek WAGNER at icpf.cas.cz
Wed Mar 22 19:11:58 CET 1995

> Existuji dve skupiny uzivatelu. Prvni z nich se honi po novych verzich
> a druha je spise konzervativni s nazorem, jakmile neco nainstaluji,
> naucim se (nekdy horko tazko) pouzivat a slouzi mi to k dobre veci,
> pak nebudu ztracet cas zkoumanim, jestli to v nove verzi neni udelano
> nahodou lip.  Ted zbyva pouze otazka, ktera skupina uzivatelu je v
> souvislosti s TeXem ve vetsine. Napr. na nasi katedre nikdo necitil
> potrebu prejit z LaTeXu209 na LaTeX2e (krome Donta), takze tady se
> spis uznavaji principy stalosti a ne novosti. Navic tito lide
> [...]
To, bohuzel, neni jenom nase specifikum. Kolegove spolupracuji s
universitami v Dansku a Kanade, a tam take nic nevedi o LaTeXu2e. Jini
kolegove, kteri znaji LaTeX a neznaji TeX, chteji ode me rady, jak udelat to
ci ono. V LaTeXu2.09 je leccos zamlceno (\vspace je dokonale popsan v knize,
z niz jsem se ucil), napr. jak pouzivat PostScriptove fonty zejmena v
matematice. LaTeX2e ma na to prikazy, ktere jsou dokumentovany na nekolika
strankach, v TeXbooku je to cela kapitola, kterou jsem se jeste neprokousal,
proto pouzivam LaTeX2e, i kdyz se mi vnem leccos nelibi...

                              Zdenek Wagner______/

Please, notice the new address: <wagner at icpf.cas.cz>

The old addresses (i.e. <wagner at csearn.bitnet> and <wagner at earn.cvut.cz>)
will continue to work for some time...