dvi2tty (csDVI2TTY)

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Wed Mar 1 15:14:00 CET 1995

"Stepan Kasal wrote:"
:
: Dobry den,
:
: schoval jsem si nekolik nejzajimavejsich prispevku CSTeXu a tohle je
: jeden z nich:
:
:  ------- Forwarded Message Follows -------
: Date sent:      Mon, 23 Aug 1993 10:45:31 MET-2DST
: From:           Martin Bily <bily at cs.felk.cvut.cz>
: Subject:        csDVI2TTY
:
..
: krizek "#". To mne donutilo program modifikovat pro ceske/slovenske
: prostredi. Po nahlednuti do volne dostupnych zdrojovych textu programu
: jsem zjistil, ze potrebna uprava je zcela trivialni. Modifikovany program
: je k dispozici prostrednictvim ftp na pocitaci vax.felk.cvut.cz v adresari
: [pub.tex.babel.czech] jako soubor csdvi2tt.zip (username anonymous,
: password anonymous). V .zip souboru je obsazen pouze proveditelny
: .exe soubor.

Z vax.felk.cvut.cz se mi ho nepodarilo stahnout:

Dear networker,
I am very sorry, but disk PUBLIC where anonymous ftp
and mailserver were located is broken. We are trying
to find some solution, but I don't know
when we will find it. :-(
J.Kaspar system manager

Ma-li nejaka duse okolo vyse zminenou vec k dispozici,
prosim o upload do ftp.muni.cz:/pub/incoming
pro ulozeni do archivu.

Dekuji
Petr Sojka