Typograficka kvalita drive Re:Me vyznani

Tomas Mraz XMRAZ at cslab.felk.cvut.cz
Fri Mar 24 12:49:00 CET 1995

"Jiri Kosek pise:"
> Mate moji podporu, co se tice obnoveni typograficke kultury. Ne, ze bych mel
> nejake velke typ. vzdelani, precetl jsem jen malo, co jsem sehnal. Kdyz vsak
> vidim tiskoviny, co se vydavaji nam velmi casto neprijemne pocity od zaludku.

  Zrovna onehda jsem videl xte cislo casopisu Font - tedy casopisu
zabyvajiciho se DTP - 80% vsech clanku bylo vysazeno zpusobem
P a g e m a k e r :-) Pak se jiz neni vubec cemu divit. A samozrejme
nemluvim o dalsich typografickych prohrescich, kterych by se jiste
dala najit cela rada.
  V posledni dobe me nejvice zklamaly Softwarove noviny, ktere se az
doposud drzely celkem dobre. Ovsem v ramci zpestrobarevneni casopisu
je v posledni dobe co clanek to novy typ pisma.
                                                        Tomas Mraz.