Fonty 360dpi Was: No Subject

Tomas Mraz XMRAZ at cslab.felk.cvut.cz
Wed Mar 15 15:02:22 CET 1995

> Muzete prosim nekdo poradit s nasledujicim problemem:?
>
> instaloval jsem spolu s fonty 300dpi i fonty 360dpi, nechal jsem nainstalovat
> vsechny fonty ve skupine Plain a LaTeX. Pri pokusu o tisk se ovsem nepodarilo
> nahrat fonty CSR8, CSBX8 v rozliseni 360dpi. Prohlednutim *LST souboru ke
> knihovnam fontu jsem zjistil, ze tyto fonty jsou pouze ve velikostech
> 300 a asi 520 (odhadem). Kdyz jsem ale tuto velikost zadal pri dotazu na
> nahradni font, sice se to podarilo, ale byla znaky mely spatnou velikost.
> Co s tim?

    Tisknete na 24jehlove pripadne inkoustove tiskarne s rozlisenim
360 dpi? Paklize ne, nema prakticky zadny smysl tyto fonty pouzivat
pricemz ekvivalentnich moznosti je mnoho - napriklad
  csr8 scaled \magstep 1 nebo priblizne csr10 atd atd.

     Pokud by vami pouzivana tiskarna tiskla s rozlisenim 360 dpi
bylo by nejvhodnejsi naopak vygenerovat (napriklad pomoci
automatickeho generovani nebo pomoci mfjobu) a pouzivat fonty se
zakladnim rozlisenim 360 dpi.
     Postup v tomto pripade je ovsem slozitejsi - doporucuji
konzultaci s nejakym TeX znalcem primo u vas.
                                                   Tomas Mraz
                                                   CVUT FEL