ZACATKY ...

Jiri Polach POLACH at jh-inst.cas.cz
Mon Mar 6 21:05:42 CET 1995

     Bry den vespolek,

     tak jsem se asi po  roce od naistalovani csTeXu dostal trochu
k tomu, ze  si neco napisu  (v LaTeXu). Jen  jsem zacal, uz  se mi
nelibilo tohleto a  tamhleto, ale nezoufal jsem rikaje  si, ze vse
lze nastavit. To je sice asi pravda, ale musi se to umet, coz neni
muj  pripad. Takze  bych chtel   znale pozadat  o odpoved  na tyto
hloupe otazky:

1. Proc nelze nastavit \setlength{\pagewidth}{210mm} napr.?

2. Jak  udelat jednoduse, aby se  v prostredi itemize nevynechaval
radek mezi kazdou polozkou a tez  pred zacatkem a za koncem vyctu?
Prisel jsem jedine na
\begin{list}{\labelitemi}{\setlength{\itemsep}{0mm}....}
a  to se  mi pokazde psat  nechce. Zda se  tez, ze \newenvironment
neni  reseni, protoze  nemuze mit  v definici  prikazy a prostredi
s parametrem (tj. napr. list).

3. Lze nejak  vypsat hodnotu  promenne (tj. kdyz  chci vedet kolik
je napr. default honota \headsep)?

4. Lze nejak  'pocitat' v prikazech, kde vstupuje  delka? V LateX,
Strucny popis, je psano v jednom z prikladu
\setlength{\parskip}{5pt plus 2pt minus 1pt},
ale to  mi jaksi nefunguje  (teda zkousel jsem  to v hlavicce  pri
\setlength{\textwidth}{...}).

     Dekuji predem za odpovedi na tuto serii. To be continued ...

     Jiri Polach

/\/\/| UFCH                                            Jiri Polach
     O                Laboratory of Elementary Collision Processes
           J. Heyrovsky Institute of Physical Chemistry, Praha, CZ